srijeda, 9. siječnja 2013.

Pjesme u 2012. - otkrića i najčešće na repeatu


Dugo sam mozgala o sadržaju svog prvog posta na ovom blogu. Osjetila sam potrebu da u njemu podijelim nešto osobno, a opet zanimljivo i drugima. S obzirom na to da me glazba prati gdje god pošla i što god radila, mislim da je potpuno prikladno da prvi post bude upravo o tome.

Dakle, ideja je da napravim pregled svoje 2012. godine kroz stihove i note i to kroz 15 pjesama (broj koji sam odabrala bez nekog posebnog razloga). Neke pjesme koje već otprije poznajem i volim sam i ove godine često imala na repeatu. Neke sam tek ove godine otkrila, no to ne znači da su mi manje drage. Nisu poredane nikakvim posebnim redoslijedom. Pojačajte zvučnike i kliknite "play". Nadam se da će vam se svidjeti.



1. Queen - "Bohemian Rhapsody"

Remek djelo koje mi je uvijek na playlisti. Mislim da nitko nikada neće moći nadmašiti legendarnog Freddieja i Queenovce.




2. Florence and the Machine - "Shake It Out"

Obožavam Florence, već godinama, a ova je pjesma jedna od meni najdražih. Super tekstovi, odlična glazba, može li bolje?





3. Azra - "Balkan"

Klasik, jedna od onih pjesama koje znaju svi - mladi i stari, a ja osobno, veoma je često slušam, pogotovo dok vozim auto.





4. Grace Potter & The Nocturnals - "Stars"

Sasvim sam slučajno naletjela na ovu pjesmu i na njene druge pjesme. Puštam ih kad sam raspoložena za opuštanje i kontemplaciju. Za dobro raspoloženje i pjevanje ispred mikrofona s četkom umjesto mikrofona, puštam njenu pjesmu "Paris (Ooh, La, La)"




5. Birdy - "Skinny love"

Ova verzija pjesme "Skinny love" (original: by Bon Iver) mi je definitivno najdraža. Tko bi rekao da ova cura ima tek 16 godina? :O




6. Billy Idol - "Dancing with myself"

Koliko sam samo vremena provela plešući sama sa sobom, s osmijehom na licu, u mom stanu, sa zvučnicima na maksimumu i ovom pjesmom u pozadini.





7. Die Antwoord - "Baby's on fire"

Ova južnoafrička rave-rap skupina mi je definitivno otkriće godine. Zanimljiv spoj afrikaansa, engleskog i Xhosa jezika uz rave glazbu svakako su poslastica za uši, dok je pjevačica Yo-Landi poslastica za oči - sitna, ali dinamitna.




8. Def Leppard - "Pour some sugar on me"

Dobri stari rock, što još više reći? Za plesanje po stanu u dečkovoj trenirci, uz obavezni headbang u kućnoj radinosti. :)




9. Iggy Pop - "The Passenger"

Omiljena pjesma na putovanjima autom i za bježanje od okrutne realnosti vožnje u javnom prijevozu.




10. Etta James - "I just want to make love to you"

U savršenoj interpretaciji legendarne Ette James, kroz njen savršen i snažan glas, ova pjesma je jedna od onih koja jednostavno vrišti "sexy". Saksofon u zadnjoj trećini pjesme je zakon!




11. Otis Redding - "Sitting on the dock of the bay"

Uz baršunasti glas Otisa Reddinga, ljenčarenje na godišnjem odmoru ljeti jer mnogo, mnogo ljepše.




12. Neno Belan - "Vino noći"

Predivna glazba, odličan tekst, pjesma koja kod mene nikad ne "izlazi iz mode".





13. Opća Opasnost - "Jednom kad noć"

Predivna pjesma koja u sebi nosi nešto sjetno, tužno, melankolično, a opet tako lijepo. Vjerojatno najbolja pjesma Opće Opasnosti.




14. Psy - "Gangnam Style"

Htjeli mi to priznati ili ne, ova je pjesma obilježila 2012. godinu. Kako sam inače ljubiteljica trasha, ova me pjesma oduševila jer je tako predivno trashy, ima zarazan ritam, a popraćena je besmislenim i smiješnim spotom. Skrušeno priznajem da sam naučila i "điha" koreografiju. :facepalm: Znam da nema veze s ostatkom playliste, no svatko ima svoje male slabosti, "guilty pleasures", zar ne? ;)




15. TBF - "Smak svita"

Ove su nam godine najavljivali smak svijeta, koji se ipak nije dogodio. Stoga je ova pjesma, jedna od meni najdražih, sasvim prikladna za kraj ove playliste. 



Nadam se da vam se moja playlista svidjela!


Vaša Meow




Što ste vi najčešće slušale u 2012. godini? Koje ste nove pjesme otkrile? Postoji li na mom popisu neka pjesma koja je i vama posebno draga? 

4 komentara:

  1. super je lista! najviše lajkam Passengera i Flo, ofkors. <3 ma moram i Psya, kao što ti kažeš, zbilja je obilježio 2012. i to kako! :D

    također, Queen nema The. :P :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se lista sviđa! Hvala na ispravci. To ti je moj vječni problem, nepodudaranje onog što mi se odigrava u glavi i onog što na kraju izađe u svijet. Dakle u mojoj glavi ti je to zvučalo ovako: "The oneeee and onnnlyyy...Queen" :clapclap: I onda se potkrao taj "the". :D

      Izbriši
  2. Die Antwoord bome zvuce zanimljivo (za mene ne nuzno dobro lol). Kod mene se ove godine na repeatu nasao Aerosmith - Dream on. Fora mi je ovaj Def Leppard na listi.

    OdgovoriIzbriši