četvrtak, 31. siječnja 2013.

Lush Popcorn Lip Scrub



Lush mi je oduvijek izgledao poput čarobnog dućana, a ja sam se u njemu osjećala kao Charlie u tvornici čokolade. Pregršt boja, mirisa, zanimljivih proizvoda mamilo me da uđem u dućan i kupim nešto kako bi čarolija potrajala.


Početkom mjeseca, Lush je objavio popust na dio zimskog asortimana i to čak 50% popusta. Otišla sam na njihovu web stranicu, pogledala što me otprilike zanima (kako ne bih satima ostala tamo) i uputila se prema Lushu u Petrinjskoj 4, u Zagrebu. Ljubazne su mi prodavačice pokazale proizvode koji su me zanimali, a na kraju sam iz prodavaonice izašla s malim pakiranjem Twilight gela za tuširanje i s Popcorn pilingom za usne, čija je cijena prije popusta bila 47,00 kn, a nakon popusta 23,50 kn.

                                                                                     Izvor

Unaprijed se ispričavam na nešto lošijim fotkama - neki se detalji na pakiranju nisu vidjeli s blicom, pa su neke fotke malo tamnije.





Iako je popust uskoro završio jer je sve rasprodano, toliko brzo da ja nisam stigla napisati recenziju, ipak vam je donosim sada jer iako ovog pilinga više nema, biti će ponovno dostupan nagodinu, a sada su dostupni drugi pilinzi koje možete kupiti i isprobati - Bubblegum i Mint Julips.

 Sastojci na engleskom jeziku: Castor Sugar, Jojoba Oil (Simmondisia chinensis), Sea Salt, Polenta, Coconut Oil (Cocos nucifera), Popping candy, Flavour

Sastojci na hrvatskom jeziku: Fini šećer, ulje jojobe, morska sol, palenta, kokosovo ulje, pucketavi bombon

Količina: 25g

Način korištenja: Nanesite na usne, nježno protrljajte po usnama, višak poližite. Dovoljna je mala količina proizvoda za jednu upotrebu (na mojim fotografijama možete vidjeti o kojoj se količini radi).

Rok trajanja: 14 mjeseci od dana izrade, no najbolje ga je koristiti što svježijeg.

Testirano na životinjama: NE, što je veliki plus Lush proizvodima.

Pakiranje i tekstura: Staklena posudica, čep od tvrde plastike. Zrnato-uljasta tekstura proizvoda.






Što mi se sviđa:

- Jako mi se sviđa miris ovog proizvoda i njegovo djelovanje. U samo nekoliko sekundi, usnice su mekane i spremne za vaš omiljeni ruž, sjajilo ili balzam za usne.
- Također mi se sviđa to što nije potrebno ispirati proizvod, samo poližete usnice i to je to.
- Sastojci su prirodni, a okus prilično zanimljiv (slano-slatka kombinacija).
- Nema nereda i ništa se ne baca.
- Proizvod je veganski i nije testiran na životinjama, što je veliki plus.
- Potrebno je veoma malo proizvoda za jednu upotrebu, pa sam sigurna da će mi količina od 25 grama dugo trajati.
- Simpatično mi je što na dnu posudice stoji naljepnica na kojoj piše tko je i kada napravio piling i sviđa mi se što je ručno izrađen.




Inače zimi imam problema s ispucalim usnicama koje me zbog toga peku, a i svaki ruž ili sjajilo koje nanesem na takve usnice, istaknu sve nepravilnosti i izgledaju ružno. Ovaj piling to riješi u trenu, bez iritacija.

Što mi se ne sviđa:

- Cijena. Nakon popusta, cijena je prihvatljiva, no prije popusta je prilično visoka u usporedbi sa korištenim sastojcima koji sami po sebi nisu skupi.
- Pilinzi koji su u redovnoj ponudi tijekom cijele godine još su skuplji (67,00 kuna za istu količinu proizvoda), te se nikako ne bih mogla prisiliti da potrošim toliko novaca kad mogu (pokušati) napraviti sličan proizvod za manji iznos.

Presuda:

Ovaj je piling 100% prirodan, učinkovit, ukusan i jednostavan za upotrebu. Ipak, ne bih ga kupila po punoj cijeni. Vjerojatno ću kupiti potrebne sastojke i pokušati izraditi vlastiti piling s istim sastojcima. Možda neću uspjeti iz prvog pokušaja, ali nakon nekoliko pokušaja vjerojatno ću barem približno pogoditi omjer sastojaka i napraviti solidan piling sama.


Jeste li već isprobale ovaj ili neki drugi Lushov piling? Ako niste, hoćete li isprobati? Što inače koristite za njegu ispucanih usnica?


- Meow -














Nema komentara:

Objavi komentar