srijeda, 16. siječnja 2013.

10 najboljih/najgorih omota albuma - by Zverka

10. mjesto moje liste zauzeo je Kićo Slabinac svojim Božićnim albumom. Iako me cover nasmijao, istovremeno me plaši njegov pogled.




                                            Na 9. mjestu je Tozovac sa kvarljivom šubarom.




      Na 8. mjestu je jedan od naj-creepy omota ikad. Ne znam što je gore - ovaj lutak ili njen izraz lica.





                     7. mjesto zauzima ovo fotošopirano čudo današnjice. Rad u Paintu je na zavidnoj razini.





                                                6. mjesto - ovo je jednostavno bizarno.





                                              5. mjesto pripalo je mačkici i njenom vlasniku.





                                              4. mjesto dijele ove tri ljepotice. :cerek:





3. mjesto mislim da ne moram objašnjavati zašto je baš ovaj cover na ljestvici.




2. mjesto i Mica Teaserica koja neda.




I po meni, najjači cover svih vremena i broj 1. moje liste:





- Zverka


2 komentara: