ponedjeljak, 4. ožujka 2013.

Make Up Academy (MUA) recenzija i swatchevi - 1. dio


U zadnje sam vrijeme poludjela za povoljnom i prilično kvalitetnom kozmetikom (za tu cijenu) koja stoji iza imena Make Up Academy (MUA). Kako su u posljednjih nekoliko mjeseci imali čak dvije meni privlačne akcije - za 35 tisuća Facebook fanova imali su popust od 35% + besplatnu poštarinu za minimalnu kupovinu od 10 funti (prije popusta), a za 50 tisuća Facebook fanova popust je bio čak 50% + besplatna poštarina, za minimalnu kupovinu od 30 funti (prije popusta), oba sam puta naručila nešto.

Njihovi su proizvodi zbilja jeftini i prije popusta, pa sam naručila zbilja puno kozmetike (za moje dobro je bolje da ne brojim). Inače je cijena poštarine oko 5 funti, što me jako odbija, tako da nisam sigurna bih li naručila nešto van akcije, osim ako ne podijelim s nekim narudžbu i cijenu poštarine. Navodno ne testiraju na životinjama, iako je kozmetika proizvedena u Kini, što je veliki plus. Također je veliki plus to što proizvodi dođu zapakirani u plastiku, tako da možete biti sigurni da nisu ranije otvarani.



Ako kliknete ovdje, otići ćete na njihovu web stranicu, na kojoj možete naručiti (sretno s ograničavanjem samo na nekoliko stvari), a platiti možete PayPalom ili običnom karticom. Uvijek preporučujem kupovinu preko PayPala, zbog sigurnosti, naravno ako imate PayPal. Ovdje se pak nalazi njihova Facebook stranica na kojoj možete pratiti novosti u njihovom asortimanu i eventualne nove akcije.

Ono što može biti problem je što su neorganizirani i nepripremljeni na takve velike akcije. Oba puta im se nebrojeno mnogo puta rušila stranica, zbog čega je samo naručivanje nekima bilo frustrirajuće. Također, neki su dulje čekali da im pošiljka stigne. Meni je prvi put pošiljka stigla nakon skoro mjesec dana, no ovaj put nije bila kriva MUA već pošta koja mi nije ostavila obavijest za pošiljku čim je stigla, nego tek nakon 2 tjedna. Uh, baš sam bila ljuta!


Drugi put mi je stigla za otprilike 2 tjedna, što je sasvim u redu.

Još jedan problem o kojem su pisale cure na forumu, a s njime sam se susrela i ja je taj što ponekad na ružu piše krivi naziv nijanse - naručila sam 2 ruža 16 - Nectar, jedan za sebe i jedan za nagradnu igru, na mom je na plastičnom omotu pisalo da se radi od nijansi 16 - Nectar, ali kad sam ga otvorila na samom ružu piše 14 - Bare, iako je zaista nijansa 16 u pitanju. Također, ponekad pošalju krivu nijansu ruža (sreća da su im sve nijanse krasne, pa nije toliki bed), što se meni osobno nije dogodilo, ali nekim curama na forumu jest. Ipak, mislim da se ovaj problem ne događa osim pri kupnji na akcijama, kad su u gužvi i vjerojatno brže i manje pažljivo pakiraju.

Meni je u drugoj pošiljci stigao potrgan kistić, pa sam ih kontaktirala preko stranice - ponudili su mi povrat novaca ili slanje novog kista, besplatno. Odlučila sam se za drugu opciju i novi je kist stigao za tjedan dana. Dakle, spremni su na dogovore ako nešto zeznu, što mi se svidjelo.

Ako vas sve to nije odbilo, te i dalje želite naručiti, slijede swatchevi i kratki dojmovi o proizvodima za usne koje sam naručila. Ovakvih će postova biti još jer naručila sam još krasnih stvarčica - Lip Boom ruž+sjajilo za usne (nisam ih još otvorila, pa nema swatcheva u ovom postu), Undressed paletu sjenila, 2 mono mat sjenila, set za obrve, olovke za oči, perlice za nokte (za kavijar manikuru), lakove za nokte, rumenila (kremasto i klasično), primer za sjenilo, mat primer za lice, fiksator šminke, maskaru i kist za češljanje trepavica i obrva.




Kliknite na podnaslove i odvest će vas na stranicu MUA-e na taj proizvod.

Ruževi za usne 

Inače koštaju samo 1 funtu, a ja sam ih kupila na sniženju za 0,5 funte, što je oko 5 kuna! Za ovu cijenu dobijete 3.8g proizvoda u plastičnom crnom pakiranju, koje nije naročito kvalitetno, ali izgleda lijepo i služi svrsi. Čitala sam da neke recenzije i cure pišu da je na dnu malo sjajilo, no negdje drugdje sam pročitala da se to ne bi smjelo koristiti na usnama, već da služi samo tome da možete vidjeti nijansu. Dakle, korištenje tog dijela na vlastitu odgovornost!

Ugodnog su mirisa koji me podsjeća na vaniliju, kremasti, pigmentirani, lako se nanose i traju na usnama nekoliko sati. Ako budete jele nešto dok imate ove ruževe na usnama, svakako ćete trebati popraviti ruž. Ne isušuju usne, dapače, imam osjećaj da ih njeguju, poput nekog balzama. Kremastog su finisha, dakle nisu mat. Svakome bih preporučila kupovinu ovih ruževa jer dolaze u mnogo nijansi i za tu cijenu su odlični. Dapače, među kvalitetnijim su ruževima u mojoj kolekciji i rado ih koristim. Usporedila bih ih s Nyx ruževima što se tiče pakiranja i pigmentiranosti. Nisu sve nijanse iste teksture i pigmentiranosti, no ove koje ja imam su odlične.

Naručila sam nijanse 16 - Nectar, 3, 11 i 10 (nemaju sve ime uz broj), no nijansa 10 ide za poklon, pa je neću swatchati.

Meni je najdraža nijansa 11 jer je to moja "my lips but better" nijansa, odnosno samo malo potamni i naglasi moju prirodnu boju usana. To je predivna nijansa boje mesa, savršena za svaki dan i mislim da bi ova nijansa trebala pristajati gotovo svima. Ja imam smeđu kosu i smeđe oči, te jako svijetlu kožu lica, sa žutim podtonom. Moja prijateljica S. je plavuša plavih očiju, svijetlog tena i rozog podtona i kaže da joj je ova nijansa odlična, te da joj super pristaje.

Nijansa 16 je koraljna narančasto-crvenkasta nijansa, koju nikako nisam mogla vjerodostojno fotkati - na fotografiji izgleda narančastije nego u stvarnosti. Ovu nijansu vam poklanjamo u darivanju koje traje još nekoliko dana i koje se nalazi na ovom linku.

Nijansa 3 je predivna fuksija nijansa koja je ipak malo kričavija nego na fotki, no ne previše i definitivno je nosiva svaki dan.

Olovke za usne 

Također koštaju samo 1 funtu. Jako su pigmentirane (kao uostalom i olovke za oči), kremaste su i lako se nanose (s nekim drugima sam imala problema jer su bile pretvrde ili nedovoljno pigmentirane). Dolaze u pakiranju s malih šiljilom na poklopcu što je veoma praktično, međutim, meni se poklopac potrgao kad sam ga nosila u torbici, pa budite oprezni s time jer nije naročito kvalitetno. Na pakiranju ne piše gramaža proizvoda, no olovka je standardne veličine. Za ovu cijenu, to je zbilja dobar proizvod.

Ja sam naručila nijansu Red drama, divnu tamno crvenu nijansu, za korištenje s crvenim ruževima. Isprobala sam ovu olovku preko cijelih usana i funkcionira, dakle, možete je koristiti i kao zamjenu za ruž!


Sjajilo s plumping efektom

Ovo se sjajilo zove Out There Plumping Lip Gloss, a ja sam naručila nijansu Buff, nude nijansu boje mesa. Redovna cijena je 2 funte, no ja sam ga platila samo 1 funtu. Ne piše količina proizvoda na njemu, no sjajilo dolazi u prilično velikom pakiranju, što možete vidjeti i na fotografiji. Navodno bi trebalo imati efekt povećanja usana, no ja ga ne primijetim, no ja inače imam prirodno pune usne. Možda će netko s tanjim usnama primijetiti taj efekt.

Također bi usnice trebale peckati prvih 20-30 sekundi nakon nanošenja - u nekim sam recenzijama pročitala da je peckanje nepodnošljivo i da baš boli, u drugima da je blago i podnošljivo. Ja osobno ne osjetim gotovo ništa, iako inače imam osjetljive usnice. Ponekad ne osjetim ništa, ponekad samo lagano peckanje koje mi uopće ne smeta.

Boja je prilično neutralna i daje samo lagani sjaj usnama. Četkica je dobra i praktična za nanošenje, no izvlači premalo proizvoda za moj ukus, pa moram umakati četkicu u sjajilo i 2-3 puta za jedno nanošenje Sjajilo nije ljepljivo, što je plus po mom mišljenju. Nije naročito pigmentirano i trajno, te ga stoga vjerojatno ne bih ponovno kupila.


Sada su napokon na redu swatchevi.

Prvi je swatch na danjem svjetlu, u hladu,  a drugi na danjem svjetlu na suncu. 





To je bilo to! Nadam se da vas nisam previše udavila silnim tekstom. :)


Sviđa li vam se ovaj način pisanja recenzije uz swatcheve više različitih proizvoda odjednom? Koje MUA proizvode biste željele da iduće recenziram i swatcham?

- Meow -


Nema komentara:

Objavi komentar