subota, 16. ožujka 2013.

Na kavici s Grampizzama

Vjerojatno ste se već pitali kako je nastao naš blog, otkud ime i slično - e pa, danas ćemo Vam se malo bolje predstaviti i odgovoriti na neka pitanja.



Kako je nastao blog?

Zverka: Ideju nam je iznijela Meow jedne večeri, svidjelo nam se i odmah smo se primile posla.

Meow: Redovito pratim druge blogove i oduvijek sam željela imati vlastiti. Ipak, uz puno radno vrijeme i druge obavez koje život nosi, nekako nisam našla vremena za to. Ono čega se primim, želim napraviti kako spada, pa za mene u obzir ne dolazi vođenje bloga s jednim postom tjedno.
Mi grumpyčke smo se upoznale online, no družimo se i privatno, bilo preko interneta (nismo sve u istom gradu), bilo uživo (mi koje jesmo u istom gradu), pa je nekako bilo i logično da napravimo zajednički projekt jer smo dosta slične po interesima i smislu za humor, a opet različite.
 Jednu smo večer tako chatale preko naše grupe na Facebooku i nekako došle do teme bloganja. Kako se ispostavilo da je više nas oduvijek željelo imati blog, predložila sam da ga zaista i pokrenemo. Ostalo je povijest!
Na početku zapravo nismo ništa očekivale. Mislila sam da ćemo do ovog trena imati možda 50 pratitelja na Facebooku (i to naših prijatelja), 3-4 tisuće pregleda, ako i toliko i to je to. No, sve to nam nije bilo bitno jer ovo radimo iz zabave i ljubavi. Eto, na kraju smo ostale ugodno iznenađene čitanošću, vašim komentarima i time što se nekome zaista sviđa ovo što radimo. Zbog toga se sve isplati!

3. 14 Čić: Ja sam zalutala ovdje. Nabacivala sam curama ideje za nadimke, a one me promovirale u čku.

Mica Kuharica: Nemam pojma, ja sam ovdje biciklom. Šalim se, Meow je sve rekla.


Otkud ime bloga i nickovi? 

Zverka: Čke je naša interna, a kako smo sve pomalo grumpy, Grumpy Čke mi je zvučalo super. Zverka je moje staro "umjetničko ime".

Meow: Ime bloga je smislila Zverka, a kako je Grumpy Cat moja mačja srodna duša, ideja mi se totalno svidjela. Ne mogu reći da ljudi ne ostanu lagano paf na ovo "čke", pa je bilo i awkward situacija kad te mama ili šef pitaju zar nije ovo "čke" malo provokativno, ali eto, što je tu je. Barem smo pamtljive po tome. Moj je nadimak potekao iz jedne pričice iz djetinjstva (mama, ti znaš o čemu se radi!), a na neki je način povezan i s mojim pravim imenom, pa eto. Inače obožavam životinje, pa iako sam više dog person, moj karakter više odgovara onom mačjem. :)


3. 14 Čić: Ja volim matematiku, mislim kako je to jasno iz mog nicka. S imenom bloga i ostalim nickovima nisam imala puno veze.

Mica Kuharica: Nick mi je predložila Meow i zahvala sam joj na tom, meni je favorit bio Ku- ČKA .


Koja čka je najviše grumpy?

Zverka: Diplomatski - sve Čke su jednako grumpy.


Meow: Ulažem "džoker zovi" i pozivam se na Zverkin odgovor!


3. 14 Čić: Trenutačno ja jer sam se probudila jako prehlađena. Inače nisam vrlo grumpy.

Mica Kuharica: Sve smo tu negdje, ali mislim da je Zverka najmanje grumpy.                                                                                                                      


Tri riječi kojima biste opisale blog?

Zverka: Drukčiji od drugih.


Meow: Good, bad & grumpy.

3. 14 Čić: Treba mi gif.


Mica Kuharica: Brbljam, dakle postojim.


O čemu ćete pisati u (bliskoj) budućnosti?

Zverka: Još Ljubavi na selu, savjeta, top ljestvica, manikura... Malo ću se baciti u vode društvenih tema i trača.

Meow: Toliko ideja, tako malo vremena. Svakako ćemo i dalje nastaviti pratiti LJNS i pisati te postove, a od mene možete očekivati još recenzija i swatcheva kozmetike (obožavam kozmetiku, pogotovo dekorativnu), filmske, književne i glazbene preporuke, te ponekad neke malo ozbiljnije društvene teme. Uglavnom, bučkuriš tema, kao i dosad.

3. 14 Čić: O kojekakvim glupostima kao i obično. Nać će se tu i koji DIY post.

Mica Kuharica: O svemu :). Koncept ovog bloga se i temelji na raznolikosti tako da nastavljam i dalje s receptima i svojom poezijom, a možete očekivati i koji post o Eurosongu, rijalti programima koji slijede, o cvijeću, knjigama, trash modnim eskapadama, a nadam se da će se tu naći i poneki ozbiljniji post. Vjerujem da ću i nakon LJNS pisati još o Antinim sisama, one su mi vječna inspiracija. Nažalost.



















4 komentara:

  1. Najbolji odgovori:
    Mica Kuharica: Nick mi je predložila Meow i zahvala sam joj na tom, meni je favorit bio Ku- ČKA .

    3. 14 Čić: Treba mi gif.

    :rofl:

    Mica Kuharica mogla si i Kuha - čka, ali ipak Ku - čka je neprikosoveno najbolja. :zubo:

    :* čke

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikad neću prežaliti Ku-čku :tužni: Mica Kuharica

    OdgovoriIzbriši
  3. Pogledajte naj sajt i dovedite si jos mnogo posjetitelja

    OdgovoriIzbriši