četvrtak, 28. veljače 2013.

Majstori photoshopa

   1) Vjenčanja - fotošop ili jednostavno umjetnost?


Vremena jednostavnih slika s vjenčanja odavno su prošla. Sada je cilj biti originalan i imati što posebnije slike (s) vjenčanja. O snimkama i koreografijama da ne govorim, ali to nije tema. Ove slike su ipak toliko posebne da zaslužuju biti nazvana remek djelima moderne fotografije. 

















                               2) Majstori kolaža

Ekipi iz ove skupine nije bilo dovoljno samo dobro urediti sliku. Oni su se izdigli na novu razinu, na razinu vrsnih kolažara čiji stihovi (?) često imaju dublju poruku. Neki šalju jasnu socioekonomsku kritiku društvu, dok drugi izražavaju nezadovoljstvo međunarodnim ugovorima ili sudovima.











3) Nesuđene face s naslovnice 

Ovdje sam uvrstila ekipu za koju će mnogi pomisliti da su lica s naslovnice, ali ne, oni to nisu. Samo se dobro služe PS.













4) Bog i Hrvati

I za kraj, kategorija za sebe. Ljubav prema vjeri i domovini najljepše se može iskazati jednom divnom slikom, jer je općepoznato da slika govori tisuću riječi, a ove, usuđujem se reći, i više.








Ovo, naravno, nisu sve kategorije. Odabrala sam tek neke od mojih omiljenih. 

- Zverka








2 komentara:

  1. Hahahahhahahah Bože me sačuvaj :D Odbijam vjerovati da to ljudi sami rade od sebe, ma sigurno to netko radi od njih :D :D

    OdgovoriIzbriši
  2. HAHAHAHAHHAHAHAHHA uguši me sendvič!

    Pusti mala da se vidi tanga
    ja sam tvoja seksi bitanga

    Mi je nova životna filozofija :D

    OdgovoriIzbriši