nedjelja, 17. veljače 2013.

Manikura za zaljubljene


Znam da malo kasnim s manikurom za Valentinovo, no kako zapravo ne slavim Valentinovo niti mu pridajem posebnu pažnju, već sam više pobornik one dobre stare "volimo se svaki dan", ova je manikura i dalje prikladna.

Veoma je jednostavna i potrebno je jako malo da se napravi, a vi naravno možete napraviti i svoju varijantu ove manikure ili je iskoristiti samo kao inspiraciju. :)





Koristila sam:

1.) Essence Nude Glam lak za nokte - nijansa 05 - toffee to go

2.) Essence Circus Circus duo lak za nokte - nijansa 03 - Applause, applause (limited edition lak)

3.) Flocking powder za velvet manikuru u nijansi #02 - tamno crveni (o tom tipu manikure sam već pisala ovdje)


Postupak:

1.) Na sve sam nokte nanijela 1 sloj Essence Nude Glam laka za nokte.

2.) Na sve nokte, osim na nokat prstenjaka, nanijela sam 2 sloja bezbojnog laka s crvenim šljokicama iz lijeve bočice Essence Circus Circus duo laka.

3.) Na nokat prstenjaka sam nacrtala srce tamno crvenim lakom iz desne bočice Essence Circus Circus duo laka, a njime sam obojala i vrh nokta. Tu vam može poslužiti bilo koji tamno crveni lak, nije bitna marka, samo je bitno da je malo gušći. Naravno, prije toga je važno pričekati da se osuši sloj nude laka, kako se flocking powder ne bi zalijepio za njega.

4.) Veoma brzo sam nokat prstenjaka, prije nego se lak osuši, uvaljala sam nokat u flocking powder, lagano pritisnula prstom srce i vršak nokta i potom kistom skinula višak pudera s prsta. Na taj nokat nemojte nanositi nadlak, na ostale ga možete nanijeti, ako želite.

I to je to!

Još malo fotki za kraj. :)








Kako vam se sviđa ova manikura? Hoćete li je isprobati?


- Meow - 




Nema komentara:

Objavi komentar