ponedjeljak, 18. veljače 2013.

Ljubav je na selu vol. 1


U prošlom postu Zverka je opisala zašto ona gleda Ljubav je na selu i upoznala Vas je sa kandidatima ove sezone. No, i ostale Grumpyčke su velike obožavateljice ove emisije, posebno Meow i Mica Kuharica, koje će se pridružiti Zverki u osvrtu na prve dvije epizode nove sezone ovog showa. S obzirom na to da smo zagrižene obožavateljice ove emisije, Zverka i Meow su istovremeno gledale show i komentirale na Facebooku, pa će tu biti i spontanih, prvih reakcija na „best of“ dijelove LJNS.

Za početak su se čke malo uhvatile ogovaranja Marijane:

Meow:  Jezuš, što je Marijana napravila s facom? Da nije malo preĆerala s implatantima u obraze i bronzerom? S ovim ružem izgleda kao Snooki.




Zverka:  Da, ali je našla dečka. Nekoliko puta ga je spomenula, za slučaj da postoji netko tko tko nije shvatio.  Što se stajlinga tiče, grozim se ovi ljetnih čizmi. Koji K? Što je sljedeće? Zimske japanke?

Mica kuharica: Zverka, Marijana ima dečka?! Prvi glas.

Meow: Njeno pilanje onog siročića koji nije dobio ni jedno jedino pismo je bilo krajnje degutantno, baš mi ga je bilo strašno žao. Umjesto da to riješi brzo i bezbolno, ona ga još pila s time što će obitelj i selo reći, pita jel' jako razočaran, napominje kako je ovo prvi put da netko nije dobio baš niti jedno pismo i kao šlag na tortu se hvali kako je ona uspjela naći dečka.
Guess what...



A onda i kandidata i natjecateljica.

ANTO & Co.

Mica kuharica: Spoj Mladena Grdovića i Zuhre s naušnicom u uhu i plastičnim papučama. Da ne posjeduje restoran, ne bi mu se javila niti jedna žena. Najantipatičniji kandidat.

Zverka: Facepalm trenutak svih njegovih spojeva je bio kad je počeo pjevati. Meni je bilo neugodno. Meni! A bila sam pred TV-om. Ova Anita se baš napal'la (tri trojč'ce, tri dvojč'ce), ali izigrava neku fatalnu čku koja ne pada na njegovu spiku. How yes no. 

Meow: Bome je i meni bilo neugodno, a imala sam osjećaj da se njegova kandidatkinja smješka, a u sebi misli „Daj molim te prestani, smijat' će mi se ekipa doma što sam tebe odabrala“.

MARINKO & Co.

Mica kuharica: Zatvorite majku onih sestara koje su mu došle jer ih je ona prijavila! Koja majka može poželjeti Marinka svojim kćerima, pa to je zločin!

Zverka: Molim RTL da stavi titlove.

Meow:  Također apeliram da RTL stavi titlove jer skoro ništa, osim njegove slavne rečenice: „Ja sam vatreni dečko koji voli vatrene cure“, nisam razumjela. Osim toga, čini mi se da Marinko ne stari najbolje jer je mojih godina, a izgleda barem 10 godina starije od mene. Valjda je to od alkohola, jer mi se čini da dosta i pije.

Zverka: On je amater za onog Dalmoša koji je došao kod Silvije. Taj voli dobru kapljicu, ovaj, bačvicu.




MARKO – DAMIR & Co.

Zverka:  Kako se on zapravo zove? Valjda će nam to ostati misterij. Kao i to je li razgovarao s curama ili ne.


Meow:  Zverko, nisi pratila na satu. Zove se Marko, ali ga svi u selu zovu Damir. Zašto, ne znam. Fascinantno mi je kako su se žene polakomile za nekim tko se pohvalio da je bio s više od 200 žena. Iju.




Mica kuharica: Dala bih se kladiti da tijekom koitusa s svih onih 200 imaginarnih žena imao čarape na nogama. Bijele.

SAŠA K. & Co.

Mica kuharica: Njega mi je žao, ali sam si je kriv, izabrao 2 trebe što su se došle samoreklamirati, onu treću nesretnicu će vjerujem prvu otpiliti. Ona zgodna s glasom kao medvjed s dna bačve osim što ima dijete s ultimativnim treš pjevačem, natupala je i s Vucom, može li bolje od toga?

Zverka: Za neupućene, Lucija ima dijete s Denijem Boneštajem, folk pjevačem (poznat po hitu Crno meče). Imam dojam da je ova riba došla po malo samopromocije. Najdirljiviji trenutak u emisiji je bio kad mu je jedna od kandidatkinja, na pitanje zašto je odabrala njega, odgovorila sa: Privukao me, KUŽIŠ, tvoj pogled.

Meow: Saša mi se inače čini kao ok lik i dobar tata. Ne kužim zašto svi frajeri biraju najzgodnije žene, pa se kasnije čude kao pure dreku kad im ne uspije i kada ispadne da su došle samo po malo samopromocije. Priča se da su plavuša koju je olfo izabrao jer ga je sin molio da im dovede plavušu (fejspalm moment) i gorespomenuta Luce „ja nikad neću dirat' kravu i ić’ tamo di su guske“ zaista došle samo zbog samopromocije, te da su se tijekom noćnog izlaska (dotad je treća gospođa očito već „otpala“) vješale po drugim tipovima, a jadnog Sašu ignorirale. Dečki, samo vi birajte isključivo na temelju izgleda. ;)

SILVIJA & Co.

Mica kuharica: Navijam za nju i da je onaj pilić ne prevesla, osim ako ga prije toga njen stari ne otjera svojim neprestanim zaplitanjem i uplitanjem jezika.. Ipak, bilo je lijepo za promjenu gledati neku kemiju i iskrice među kandidatima.

Zverka: Ovaj pilić joj je baš zavrtio glavom. Ne znam kako bu tatek reagiral kad ga dopelja doma. Zapravo, tati daj litru gemišta i svi sretni.

Meow: Sudeći po prvoj epizodi, od njenog tate možemo i dalje očekivati lascivne komentare („Vidi kulike je taj klip, kaj bum ja ž njim?“), štomožebitiveomazabavno. 



Silvija mi je simpa, kao i njena mama, ali tata je posebna kategorija. Negdje sam pročitala da kandidatima nije dao da spavaju u kući, nego da im je dignuo šator u vrtu. Jedva čekam tu epizodu, trebalo bi biti zanimljivo.
P.s. Pozdrav ekipi iz Remetinca. 

ZVONIMIR & Co.

Meow:  Evo nam opet Ive, koja će uskoro iskakati iz paštete (dobro da ne jedem paštetu). Nije joj uspjela karijera plesačice, nije joj uspjelo sa Stjepanom, glumačka karijera koja je započela i završila u jednoj epizodi treš kvazi reality serije „Krv nije voda“ također nije uspjela. Možda će imati više sreće s našim romantikom Zvonimirom iinfiltriranjem u njegov plastenik, Barbie rozukuću i veliko srce. Iva, pazi što radiš, samo polako i oprezno.




Mica kuharica: Moj nesuđeni. Da nemam svoju lošiju polovicu sad bih s njim bila u plasteniku i mazila mu nadlaktice opaljene suncem( pažljivo i s vremenom pokazala bi mu da postoje i majice SA rukavima).
To što izgleda kao otac svoje majke mu je samo plus, Dolores Lambaša je opet slobodna, tko zna, ljubav je na selu...

Zverka:  Joj, ja sam i dalje iznenađena činjenicom da izgleda starije od vlastite majke. Hm, ovo bi bio dobar materijal za španjolsku sapunicu.




Toliko od nas za sada.
Očekujte vol. 2 idući tjedan, nakon nove epizode vaše i naše omiljene rijaliti sapunice.


- Meow, Mica kuharica i Zverka






4 komentara:

  1. Još, još, još...hoćemo još!

    OdgovoriIzbriši
  2. Curke, a jeste čule da je Marijana našla dečka ?

    Ova zadnja slika je najbolja :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Marijana ima dečka?! Idem se samoozlijedit :-P

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma dajte, od kuda vam to da Marijana ima dečka?! :D Mica Kuharica

    OdgovoriIzbriši