četvrtak, 11. travnja 2013.

Umjetne trepavice + giveaway

Nisu sve žene obdarene dugim, gustim trepavicama. Ja sam jedna od tih zakinutih žena. Dobro, ja se stvarno rijetko šminkam i još rjeđe stavljam puno šminke na lice. Ali, tu i tamo, kad su kakve prilike koje zahtijevaju pošteni make-up (svadbe i slična događanja) onda nađem vremena i za trepavice.

Ona super stvar kod umjetnih trepavica jest i što ako imate male oči (poput mojih) i jednako male kapke, vizualno vam povećavaju i izdužuju oči, a često nisu napadne i ako vas ljudi ne poznaju dobro nisu ni svjesni kako gledaju u ono čime vas je genetika ipak nije počastila.

Ovaj put sam isprobala ručno rađene trepavice, rađene baš za europsko tržište, koje možete naći na stranici: trepavice.net. Trepavice su ručno rađene na Tajvanu i u Europi su za sada dostupne samo putem online prodaje i to konkretno putem navedene stranice. Ja osobno ne zazirem od azijske kozmetike jer sam upoznala dovoljno cura iz tih krajeva koje su vječno našminkane i sva njihova kozmetika koja mi je došla pod ruku pokazala se barem jednako dobra kao i ona dostupna u prodaji ovdje.

Trepavice su pak druga priča, tajvanske trepavice oduvijek su mi bile bolje od svih onih koje sam nabavljala u DMu i sličnim drogerijama. Odmah da napomenem, nosila sam trepavice raznih tajvanskih proizvođača. Što je kod njih bolje? Konkretno, jednom kad su zalijepljene, nikad mi nisu spale dok ih sama nisam skinula, i bilo mi ih je lakše nanijeti.

Kako staviti trepavice?


1. Izvadite trepavicu te ju lagano prstima mrvicu rastegnite i savijte prema unutra te prislonite uz oko kako biste izmjerili dužinu oka. Odrežite s obje strane trepavice višak. Neka vam bude kraće za par milimetara i s vanjskog i unutarnjeg kuta oka. 

2. Nanesite ljepilo za trepavice po cijeloj dužini (po meni je najbolje kupiti ljepilo crne boje, tako da se kasnije ne vidi) te stavite trepavicu od vanjskog kuta prema unutarnjem mrvicu iznad linije gdje počinju vaše prirodne trepavice. Oko vam treba biti zatvoreno, ali pazite da nije stisnuto. 

3. Držite oko zatvoreno oko minutu da se ljepilo posuši. 

4. Eventualne nepravilnosti korigirajte tako da nanesete tuš za oči.


Evo kako to izgleda na meni nekoliko sati nakon stavljanja trepavica:





Ukratko, ja sam jako, jako zadovoljna ovim trepavicama. Lako se nanose, mogu isti par koristiti više puta, jednom stavljene držale su se do kraja večeri. Ljepilo koje sam koristila također možete naći na istoj stranici. 

E sad, ako i vi želite isprobati ove lijepe trepavice, Grumpy čke dijele tri para trepavica: jedne dnevne, jedne za večernje izlaske te jedne za sve prilike jednoj sretnoj dobitnici.


Uvjeti:

1. Da ste fan naše Facebook stranice (obavezno).

2. Da je adresa na koju ćemo vam slati trepavice u Republici Hrvatskoj (obavezno).

3. Da u polje komentara na ovom linku na Facebooku (klik) napišete zašto biste ih baš vi trebale osvojiti (obavezno).

4. Slobodno podijelite fotografiju s objavom giveaway-a na vašem zidu s vidljivošću na "Public", kako bi i vaše prijateljice saznale za darivanje i sudjelovale. Budite dobre prijateljice i dijelite! :)

Giveaway traje do 21.04.2013., do 23:59h, a dobitnicu objavljujemo u najkraćem mogućem roku.

Dobitnicu bira Random.org.


Nadam se da vam je moja prva kozmetička recenzija u životu bila korisna. 

Do idućeg posta, 
- 3.14

3 komentara:

  1. Ajme zakon! Baš ću sudjelovati, inače ne igram nagradnjače kod kolegica, no nikad dosta umjetnih trepuša <3

    OdgovoriIzbriši
  2. izgledaju prekrasno i već dugo ,maštam, da imam jedne ,..prekrasne su :)

    OdgovoriIzbriši