srijeda, 26. ožujka 2014.

Meowin dnevnik dežurnog gunđala vol. 2

Dragi grampići, vrijeme je za još jedno gunđanje. Ako ste propustili prvo, možete ga pročitati ovdje.

Danas je baš jedan od onih dana kada mi ništa ne ide po planu. Od grozne migrene koja me pratila cijeli dan na poslu, preko toga da sam izgubila mobitel, pa sve do krajnje neugodnog iskustva s reklamacijom kupljenog artikla.


No, krenimo redom...

Nema ništa gore od toga kad se probudiš s ubitačnom migrenom, a moraš na posao. Osim kad se probudiš s ubitačnom migrenom, a pred tobom je vikend za koji imaš hrpu planova. Inače se mogu "pohvaliti" time da imam glavobolje već otprilike 8 godina (otkad sam upisala faks). Svaki. J*****. Dan. Pitanje je samo hoće li me boljeti manje ili više. Dodajte tome alergiju na....pa, otprilike sve što leti, gmiže i raste i imate dobar uvid u moju svakodnevicu. Oh da, zaboravila sam ubitačne bolove u kralježnici. Da, bila sam na pretragama, rehabilitacijama, lijekovima, akupunkturi - ništa ne djeluje. Valjda je u pitanju stres, psiha i cendravi i kmečavi temperament Ribe, podznak Rak. Krenula sam tako na posao izgledajući otprilike ovako:


Imali smo sastanak kojem su prisustvovali svi zaposlenici. Da, bilo nas je puno. Da, prozor je bio zatvoren. Da, zadrijemam kad mi fali zraka. Da, zaspala sam. Mogu se samo nadati da to nije primijetilo previše ljudi i da nisam hrkala/slinila pritom.

Poslije posla, moj D. je došao po mene i krenusmo u MekDrek da dodamo još malo vječne maščobe na naša ionako krupna tijela (on je inače visok 203 cm, a ja 180 cm). Nakon što smo se napunili lošim masnoćama, krenusmo doma kako bismo započeli s operacijom "Reklamacija". Na putu do doma skužim da mi nema mobitela. Panika. Stojimo na benzinskoj, ja skvičim kao hibrid vjeverice na ecstasyju i miša u klopci, bacajući stvari iz torbe po autu.


On me pokušava smiriti te krećemo prema McDonaldsu u potragu za mobitelom koju unaprijed ocjenjujem kao potragu bez happy enda. Uletavam u Mc kao furija, trčim, tražim mobitel, mobitela nema. Dolazim do blagajne i skoro se bacim od sreće na djelatnika koji drži moj mobitel i razgovara s Mojim Čo'ekom (da, to piše na ekranu kad me zove). Eto, neka se zna da još ima dobrih i poštenih ljudi koji vrate tuđe stvari. Jedina svijetla točka današnjeg dana. Pa neka kažu da karma ne postoji - uvijek vraćam ono što pronađem, stoga je meni vraćeno moje. Jedino što nikad nisam i neću dobiti natrag su čarape. Gdje nestaju čarape? Gdje? Stavim ih u mašinu i redovito fali barem jedna. Je li itko ikada saznao gdje kućni gnomovi odnose izgubljene čarape? Jedna od misterija života, I guess.

Pam-pam-paaaaaaam, vrijeme je za operaciju "Reklamacija". Mislim da je bitno ispričati pozadinu priče. Prije otprilike mjesec i pol, Moj Čo'ek i ja smo nadobudno otišli u Jysk pogledati madrac, bez da smo se prije toga dobro konzultirali s našim prijateljem Gugletom. Tražili smo madrac koji će podnijeti našu težinu - zasebno, a i skupa (treba nekad i konzumirati vezu, jel', a to je tada ukupno oko 200 kila žive vage). Trebali smo madrac koji će biti nešto tvrđi jer moja kralježnica to voli. Trebali smo 2 madraca jer pročitasmo da je to bolje nego jedan veliki, ali da pritom ne potonemo u bezdane "rupe-na-sredini-gdje-upadneš-i-jedva-se-iskoprcaš" (možda čarapni gnomovi tamo žive?!). Trebali smo madrac u koji nećemo potonuti. Prodavač je rekao da ima savršenu stvar za nas. Nadrobio je on svašta "super akcija, samo još 2 dana, možete ga bez problema vratiti u roku od 100 dana ako ne paše i dobit ćete povrat novca, ovo je sve što tražite, ovo je nešto NAJ-BO-LJE I-KAD".


Pogađate - dobili smo sve suprotno od toga. Mislila sam da je potrebna prilagodba, da ću se naviknuti i da će biti ok. Nije bilo. Bolji su mi bili madraci koje smo dotad imali, a koji su koštali 400kn svaki prije cca 7 godina. Ovi su koštali 3200kn. U međuvremenu smo i guglali te shvatili da smo dobrano fulali. Nismo se previše uzrujavali jer smo mislili da neće biti problema s povratom novca. Oh, kako smo se prevarili.

Prošli smo tjedan došli u Jysk da se raspitamo oko procedure povrata. Dočekao nas je mrgudni šef smjene/voditelj trgovine ili što već jest. Gunđao je, ali je ipak pristao na povrat, iako prilično nevoljko jer kao to nije njihova politika i inače samo nude zamjene (ergo, prodavač je svjesno lagao). Danas smo jedva nekako strpali madrac u auto i došli u Jysk. Tamo nas je dočekao Nadrkani Šef (u daljnjem tekstu: ND).


Kad sam mu rekla zašto smo došli počeo je okretati očima, zgrabio je račun od mene, gurnuo ga blagajnici uz riječi: "Daj im napravi povrat, ne da mi se više baviti time! Daj pogledaj na računu tko ga je izdao! Aha, to je sigurno prodao XY!" i bijesno je odvukao madrac, kao što bi neandertalac odvukao plijen u špilju. Da je imao toljagu, sigurno bi mlatnuo i mene i madrac. Čo'eka se ipak ne bi usudio udariti jer izgleda kao nadrkani međed na steroidima. Ja sam potom ostala u Jysku kao jamstvo da će se Čo'ek vratiti s drugim madracem (jer nisu oba stala u auto). Dok sam čekala da se Međed Čo'ek vrati, hodala sam po dućanu i imala što čuti. ND je brat bratu 10 minuta pričao o tom madracu. Čula sam ga s drugog kraja dućana. "Taman napraviš neki promet i eto što se dogodi. Tko joj je to rekao da može dobiti povrat. Tko?! To je sigurno bio XY. Kako je samo to mogao reći. Eto. Oni sad vraćaju madrace." Pritom sam imala ovaj izraz lica:

Jadni ti ljudi kojima je on nadređeni. Razumijem ja da im to ne odgovara, ali onda treba educirati prodavače i ne lagati. I nipošto ne dopustiti "što na umu, to na drumu" scenu pred kupcima. Ja se tamo kao kupac vratiti neću. Prilično neugodno iskustvo koje je savršeno stavilo točku na ovaj krasni dan.

To bi bilo to što se tiče današnjeg gunđanja.

Jeste li imali slična iskustva s gubljenjem mobitela/novčanika/čarapa, reklamacijama, migrenama, Nadrkanim Šefovima? Pišite, čekam vaše komentare.

- Meow -

Broj komentara: 11:

  1. Znam kako je to probuditi se s glavoboljom koja te prati cijeli dan (ponekad me pred jutro ili usred noći probudi strašna migrena), upoznata sam i s valjda svim mogućim alergijama i bolovima u kralježnici (kod mene su vratni kralješci u pitanju).. a znam i kako je to izgubiti mobitel i još bolje - kad ti ukradu na vlastitom rođendanu novi mobitel :DD Inače, ja bih se pokrila ušima da sam ostala sama u toj trgovini i čula šta šef priča, već se vidim kako se crvenim..to mi baš smeta kod mene, kad znam da nisam kriva za nešto a netko mi drugi nabije osjećaj krivnje i srama :/ I volim tvoja gunđanja :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajoj, baš mi je žao da se nosiš s istim problemima kao ja po pitanju zdravlja. :( Kako se ti boriš protiv toga?

    Jesi li ikada pronašla mobitel ili skužila tko ga je ukrao? :O

    I ja sam se osjećala kao da sam nešto kriva, a zbilja nisam bila. Nismo mi izmislili što je prodavač rekao niti smo htjeli takav madrac kakav smo dobili. Uostalom, da nije rekao da je povrat moguć bez problema, ne bismo ga ni kupili tako na ho-ruk.

    Hvala ti što čitaš moja gunđanja :-*

    Meow

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam gnoma koji mi buši čarape onu probušenu bacim onu čitavu ostavim i tako hodam sa rasparenim čarapama i izgledam ultragunge-alternativno naročito bude zanimljivo u gostima i kod Dr. Život je prekratak za uparene čarape :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, genijalno :) Slažem se da je život prekratak za uparene čarape! Dolje uparene čarape! :D

      Izbriši
  4. joj,i mene jako često boli glava :/ prije je još češće. i kralježnica me boli. a maser sam,eh da sebe mogu izmasirati :D
    mobitel nisam nikad izgubila,sreća! a sreća je i što si ti svoj našla,baš mi je drago što još postoje pošteni ljudi :)
    a taj iz Jyska,užas! ni ja se nikad više ne bih tamo vratila da sam na tvom mjestu. nema mi mržeg od nadrmanog šefa ili prodavača,nisu ni svjesni što rade trgovini i prometu u njoj. nasmijavaju me baš tvoja gunđanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, ako si u Zagrebu, možemo se dogovoriti da mene izmasiraš. :P

      Vidim po vašim komentarima da nažalost ima dosta ljudi koje muče glavobolje i bolovi u kralježnici. :( Baš koma!

      Što se tiče Jyska, neću se ni ja više vratiti, možda u drugu poslovnicu, ali u tu više nikad!

      Hvala što čitaš moja gunđanja i drago mi je da te nasmijavaju. :)

      Izbriši
  5. Grumpy slučajno sam naletio na tvoj blog i vidim da imaš problema s madracem iz Jyska... jesi na kraju uspjela dobiti povrat novaca, ili si morala uzeti neki zamjenski madrac? isto sam kupio madrac tamo koji mi nikako ne odgovara pa bi trebao mijenjati....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobila sam povrat novca jer mi je prodavač rekao da ću ga moći dobiti ako ne odgovara. No, sam šef mi je rekao da to inače ne prakticiraju i bio je prilično neugodan jer je valjda bio ljut na prodavača koji mi je lagao. Uzela sam madrac iz Gold linije (F110) koja ima opciju zamjene ili povrata u roku od 100 dana (mislim da Basic linije nemaju tu mogućnost), pa treba i to uzeti u obzir, ne znam koji ti madrac imaš, iz koje linije. Bitno je i kada je madrac kupljen, ako je više od 100 dana, mislim da neće ni zamijeniti, a kamoli dati povrat. Inače sam uzela madrace preko kartice na rate, pa su me tražili i slip transakcije da bi izvršili povrat. Uglavnom, treba biti uporan, što sam ja bila, a dobro poznajem i Zakon o zaštiti potrošača, pa ne bi bilo loše da i to proučiš (ima na netu) prije nego kreneš u Jysk. Sretno! :)

      Izbriši
    2. Prije 7 dana sam uzeo baš taj F110 (HR pjena i memor. pjena), 200x160 i platio gotov. karticom odjednom..Totalno je premekan, skroz utonem unutra, pogotovo kad se spava na leđima. U dućanu se uopće nije činio tak mekan..A ta memorijska pjena daje osjećaj kao da isijava toplinu. Ne znam, vidjet ću još jedan tjedan, pa ak se ne uspije priviknuti onda ide povrat.. Koliko dugo si ti izdržala "spavati" na njemu? ;)

      Izbriši
    3. Isti problem smo i mi imali - u dućanu se činio puuuno tvrđi (ležali smo na njemu 15-ak minuta), a kad smo došli doma, utonuli smo u njih (uzeli smo dva 200x90) kao Titanic u more. Također, što je toplije u sobi, više utoneš. Ovaj madrac nažalost nema puno veze s HR pjenom, jer ona ne bi trebala biti toliko podložna promjenama temperature (kao što je memorijska i PU), a i to je prilično tanak sloj HR pjene + premala gustoća da bi madrac bio iole tvrf. Mi smo izdržali čak mjesec i pol ili dva, ali eto, osjećali smo se sve gore, a madraci su bili sve lošiji. Čak mi je bolji ovaj stari, znatno jeftiniji madrac na opruge koji opet koristimo dok ne kupimo nove madrace.

      Dosta sam kasnije čitala po forumu i navodno Ergoactiv ima dobru HR pjenu, no nemaju mogućnost povrata. :-/ Bili smo i u Harvey Normanu koji imaju prilično velik izbor madraca (tamo sam kupila i odličan memory jastuk, snižen sa 550 na 340 kuna), no samo za dio njih odobravaju povrat, pa pripazi na to ako budeš kupovao tamo. Kolega mi je rekao da mu je super iMemory Silver od Dormea koji ima (imaju testni period i možeš dobiti povrat novca), no na forumu ga je pak jedan drugi čovjek popljuvao (zbog toga što je u pitanju memory pjena), pa ti budi pametan.Iduća postaja nam je Lesnina, da vidimo čega tamo ima.

      Ono u što sam ja sigurna je da neću kupiti madrac koji ne mogu vratiti ako ne odgovara jer se ne želim ponovno osjećati kao debil jer sam popušila priču koju mi je prodao prodavač (kao ovaj u Jysku, samo da proda). Bitno mi je da imam dobar madrac jer imam problema s kralježnicom i alergijama (pogotovo na grinje).

      Imaš i temu na forumu gdje se dosta piše o madracima, pa probaj i to proučiti. Sad je trenutno pao server na forumu, pa ti ne mogu kopirati na link, ali to je na www.forum.hr, podforum Stanovanje -->Interijeri, tema Madraci.


      Javi koji je bio epilog priče s povratom tvog madraca, baš me zanima hoće li odobriti povrat. Nadam se da hoće jer osobno smatram da kod njih jednostavno nema dovoljno kvalitetnog madraca koji bi opravdao cijenu, čak ni ovu navodno akcijsku. Kažem navodno jer ova dva mjeseca kako smo kupili taj madrac, isti je konstantno na akciji.

      Izbriši
  6. Joj, ja sam u 2. mjesecu trudnoće imala grozomorne glavobolje, a tada nisam smjela ništa popiti od ljekova. Koma! Pokušavala sam apsolutno sve narodne metode, bolje da ne komentiram! :D
    A ovo s jadnim nadređenima... Šta reći? Najjači su mi ti mali šefići koji misle da ako su nekom nadređeni, da su uvatili Boga za bradu. Jad.

    OdgovoriIzbriši