ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

Losos s šparogama i dresingom od jogurta

Bok svima, evo mene opet natrag :)
Nažalost, izbivala sam s bloga dulje vrijeme zbog bolesti i obaveza, ali sad sam tu, uz proljeće, lijepo vrijeme, tržnice prepune zelenila koje samo čeka da odete po njega i udomite ga ili ako imate sreće udomite ga iz vlastitog vrta, te naravno, uz nove recepte.


Ja se ovih dana skoro pa drogiram zelenilom, majke mi, totalni overdose šparogama i medvjeđim lukom, druge zelene i mlade droge dolaze na red tek kad sezona ovih prođe, onda prvo slijedi faza šoka, odvikavanja od šparoga i medvjeđeg luka, zatim tugovanja kad jedete špinat a zamišljate da jedete divlji luk i pisanje Ode šparogi,  pa do prihvaćanja situacije uz konzumiranje neograničenih količina drugih jestivih i pitkih opojnih sredstava.




                                                                                                                 Izvor



Zato uživajmo zajedno dok je sezona prekrasnog zelenog jestivog bilja koje možete iskoristiti na milijun načina, od rižota, nadjeva za peciva, kruh, meso, priloga uz ribu, gljive, samostalnih jela, pesta, namaza, maštovitih salata itd..


Danas dijelim s vama recept za filete lososa s prilogom od šparoga i dresingom od ovčjeg jogurta i limuna.


Sastojci :

4 fileta lososa
1 svežanj šparoga
1 dcl bijelog vina
10 gr pinjola
sok 1/2 limuna
maslinovo ulje
vlasac
cvijet soli

Za dresing:

200 ml ovčjeg jogurta (može i kravlji)
1 žlica majoneze
1 žličica senfa
2 žlice maslinovog ulja
sok 1 limuna
vlasac
sol
papar

Za dresing je potrebno sve sastojke dobro izmiješati, začiniti po želji i ostaviti u hladnjaku do posluživanja.




Šparoge oprati i odstraniti im drvenasti dio te kratko blanširati, max. 1 minutu te ih baciti na grill tavu premazanu s par kapi maslinovog ulja.
Šparoge malo pustiti te zaliti s vinom i dinstati dok vino ispari, dodati papar, cvijet soli i nasjeckani vlasac te šparoge servirati na tanjur.
Na tavu odmah staviti filete lososa koje ste prethodno posolili i popaprili, te ih tijekom pečenja poprskati sokom od limuna, filete vrlo kratko peći sa svake strane, tek da dobije koricu kako bi ostao sočan.
Na tavi potom tostirati pinjole lagano, tek da puste miris i posuti ih preko pečenih fileta koje ste servirali uz šparoge i preliti pripremljenim dresingom.








Dobar tek!
Mica Kuharica







1 komentar:

  1. divota! ja sam isto zadnjih dana na divljim šparogama... ali samo sam rižote i fritaje radila u zadnje vrijeme. idem baš za vikend u ST, nadam se da ću opet nabavit divljih šparoga, radila bi quiche s kozjim sirom, to mi je bilo odlično.
    p.s. nadam se da je zdravlje bolje... <3

    OdgovoriIzbriši