srijeda, 5. veljače 2014.

Zverkine kronike, vol. 5

Tony Cetinski u epizodi: Treća sreća


Pitam se je li Tony pjevao "I'll be ready (I'll be ready), never you fear (no don't you fear)" dok je trčao u crvenim gaćicama po plaži (klikenzi na video ispod) na medenom mjesecu. U svakom slučaju, trebao je liposukcirati (ne znam postoji li uopće ova riječ) i sisice, jer da je riječ o pokretnoj slici, mislim da njihovo treskanje ne bi izgledalo privlačno.



Na stranu sad sisice, Tony mi djeluje baš sretno.* Tom Kruz kod Opre sretno, je l'. Našao čovjek ljubav svog života i čak triput ju oženio, odnosno napravio tri svadbena slavlja. Pitaju se ljudi, zašto. Ja se pitam - zašto ne? Pa ne ženi se čovjek svaki dan. Uostalom, kako kaže Samardžić - ništa nije skupo, kad kraj sebe imaš pravu ženu. Imao je Tony i Elvisa na vjenčanju. Jedino, eto, Severinu nije mogao imati. Na svadbi kao gošću, mislim. Čitala sam kako se na meniju na njegovom drugom vjenčanju (sa Ivanom Nobilo) našao rižoto sa listićima 24-karatnog zlata, tako da me ne bi iznenadilo da je u kulenju na ovoj svadbi bilo bisera. I što mi sad preostaje, nego zlobno ismijavati njegove sisice. Em bih i ja takve, em nikad neću kakati zlatne listiće.                                                                                                                                             

*Tko zna, možda sad snimi neki veseli pop uradak, poput onih iz produkcije Huljićevih.




OSOBA TJEDNA - Merzel u epizodi: Nisam kriva što sam kao vatra živa, nikako, nikako



                                          
                                                                                                     Izvor

Seksi izdanje zle maćehe iz sapunica

Ne može nam ni'ko ništa, jači smo od sudbine


Holivudski osmijeh

                                  Sada                                                                               Prije




Seve na Maldivima









- Zverka

1 komentar: