subota, 14. prosinca 2013.

Meow's song obsession (vol. 2)

Prije otprilike 2 mjeseca, objavila sam prvi post s mojim glazbenim opsesijama. Od tog posta sam otkrila još neke pjesme koje su zaokupile moju pažnju, prisjetila se nekih starih i tako je došlo vrijeme i za drugi dio.

Krenimo na popis pjesama pri slušanju kojih klikam na repeat puno češće nego bih možda trebala. :)




Pearl Jam - Black



Cat Power - Wonderwall



Stateless - Bloodstream



Quasarr i Josipa Lisac - Ljubav



Korn - Thoughtless



The Black Keys - Lonely Boy



Sufjan Stevens - To Be Alone With You



Cat Power - Werewolf



The Black Keys - Gold on the Ceiling



Max Richter - Sarajevo 



Chuck Berry - Johnny B. Goode



Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On



M83 - StarWaves



Elvis Presley - Burning Love



Royksopp ft. Susanne Sundfor - Running To The Sea



Fever Ray - If I Had A Heart



The Lumineers - Ho Hey



Tito&Tarantula - After Dark



Blue Oyster Cult - Don't Fear The Reaper



Nada Surf - Blonde On Blonde


Koje se pjesme najčešće kod vas nalaze na repeatu? Dijelimo li možda trenutno opsesiju nekim pjesmama?

- Meow -

3 komentara:

  1. Vidim da su se ovaj put našli na listi i The Lumineers :) Odlična ti je lista!

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, da, po tvojoj preporuci. :)

    Hvala :*

    Meow

    OdgovoriIzbriši
  3. nije loše, nije loše... a mene čak malo i sram priznat koje pisme u zadnje vrime slušam na ripit. reći ću samo da se radi o starom Zabranjenom P. :D

    OdgovoriIzbriši