srijeda, 22. svibnja 2013.

Ljubav je na selu - intervju s Anitom Kos i Matijom Pavićem



 Kako smo i obećale, pripremile smo posebnu poslasticu za vas nakon što je naš i vaš omiljeni treš reality završio. Anita Kos i Matija Pavić ljubazno su pristali da odgovore na naša pitanja, kako bismo mi i vi saznali nešto više o njima.


ANITA KOS


1.) Za početak, što jedna simpatična i pametna cura poput tebe, koja ima sve zube, radi u LJNS?
Hmmm...Ne znam da li da odgovorim onako kako bih ispala fina, pametno ili iskreno...Ma ajde reći ću iskreno...Bilo mi je dosadno, sjedila sam doma bez posla 8 mj., razočarana u ljubav i bilo mi je potrebno nešto...Volim se zezati, provoditi (naravno). Jedan dan sam sjedila sa prijateljem i gledali smo TV, on je rekao kako bi bilo fora da se prijavi za Silviju (ali nije imao hrabrosti), a ja sam se nadovezala da bi to bilo zanimljivo iskustvo i odmah se prijavila mailom (naravno, ne očekujući da će baš mene pozvati)...Kad su me pozvali ostala sam zatečena i tada sam željela odustati ali su me sa RTL-a nagovarali da mi neće biti žao i da je to jedno prekrasno iskustvo (što i je, nije mi krivo ni sekunde što sam sudjelovala u toj emisiji).

2.) Jesi li uživala u Antinom pjevanju i ako da, koja ti je omiljena pjesma u njegovoj izvedbi? Što misliš bi li Anto imao šanse na Dori i na Eurosongu?
Prije početka snimanja kod njega na Pelješcu, Anto me je izveo na večeru i šetnju Jarunom, gdje je naravno i zapjevao...Bilo mi je lijepo kako pjeva, ali nakon što sam skužila da mu je reportoar stalno isti lagano mi je dosadilo...To mu je bio prvi crveni karton. Pjesma od Olivera "A kad mi dođeš ti" mi je najdraža jer nju najbolje i najčešće izvodi...Od Eurosonga ništa, nula bodova, ali Anto se nada nekoj glumačkoj karijeri, možda na RTL-u na Njemačkoj TV.

3.) Kako si se osjećala kada si shvatila da Anto ima veće cice od tebe?
Bio je to tužan trenutak. Poželjela sam mu posuditi svoj grudnjak, ali poispadalo bi mu sve iz njega. Šteta što nije bio na "Cica festu".

4.) Je li vas cure na Pelješcu Anto vodio u šoping? Grudnjaka, mislimo.
Vodio nas je u šoping hrane, ipak je to osnova za sve.

5.) Ne misliš li da da su na cica-festu trebali natjecati i muškarci? Znamo neke koji bi možda odnijeli pobjedu.
Da definitivno su se trebali natjecati, bilo je onih muškaraca koji su zaista imali tu želju...

6.) S kim si od cura iz emisije i dalje u kontaktu?
Sa Silvijom i Ninom, sa njima sam si najbolja, ali čujem se i sa Lucijom i Inom, ponekad i sa Marinom.

7.) Jesi li možda našla ljubav u gradu nakon emisije? Čime te muškarac može osvojiti?
Ljubav nisam našla, ni u gradu ni na selu, mislim da je vrsta muškaraca koji bi mi odgovarali izumrla ili se nikada nije ni rodila. Uglavnom mi se javljaju "djeca" od 22-26g. (ne znam šta se dešava u njihovim glavama), no to mi je ipak premlado. Sa čime me može osvojiti muškarac??? Uf..ovo je teško pitanje, jer ni sama ne znam odgovor...Znam samo šta mi se ne sviđa..Ne volim kad me gnjave, kad mi nakon 30 min. poznavanja izjave da me vole, kad me zovu 100x dnevno, kad mi diraju u moju slobodu, kad su škrti, kad lažu...Ustvari kad malo bolje razmislim pa ja ih uopće ne volim, jer oni sve to rade. Mislim da ću zauvijek ostati sama, tako se najbolje osjećam.

8.) Vjerojatno si već primijetila da te Grumpy Čke favoriziraju među svim ženama u ovoj sezoni. Kako si reagirala na naše komentare na blogu koji se tiču LJNS kad si prvi put saznala za njih?

Da, primijetila sam da me favorizirate, što je vrlo neobično za jedan tako kritičan blog. U početku ste bile i prema meni oštre, ali jednostavo sam vas osvojila. Ma tko prema meni može biti oštar??  Nitko!!!  Komentari su mi bili odlični. Za blog sam saznala odmah nakon prve emisije, frendica mi je poslala link da pogledam, smijala sam se kad sam čitala. Iako nije bilo ništa pozitivno, meni je bilo smiješno i zabavljalo me. Odmah sam to podijelila na svojoj FB stranici, ali nekima od kandidata je to dosta teško padalo, pa kasnije nisam više željela blog objavljivati samo iz razloga da ne rastužim kandidate kojima to nije baš najbolje sjedalo. No meni je uvijek bilo jako zanimljivo i smiješno...baš sve...čak i dio gdje ste mene uzele na pik.
Mogla bih vam još svašta ispričati, ali ne smijem jer smo ugovorom vezane još godinu dana...Reći ću vam samo da nismo plaćeni za to bili baš ništa. Dakle, materijalne koristi iz toga nije bilo...


MATIJA PAVIĆ


1.) Mislim da je pitanje koje sve najviše zanima jesi li i dalje slobodan? Ako jesi - čime te cura može osvojiti?
Da li sam slobodan to će ostati vječna tajna hahaha...Cura me može osvojiti svojom pozitivom i da bude normalna u današnje vrijeme.

2.) Matija, jesi li i prije LJNS bio otrov za žene ili ti sad ipak bolje ide?
Hahaha, ja sam otrov bio čim sam se rodio, hehe, ali nakon emisije mi ide puno bolje.

3.) Koji je najbolji ulet dosad kojim ti je cura prišla? (Može i na fejsbuku.)
Kada sam curi uletio da smo bili zajedno na ljetovanju, a ustvari se uopće ne znamo i tak ošli na cugu i tak, hahaha.

4.) Jesi li se u emisiju prijavio iz zabave ili si zaista tražio ljubav?
Zaista sam tražio ljubav.

5.) Može li se u Hrvatskoj živjeti od poduzetništva?
Maaa može, naravno, ako si dobar u tome...

6.) Vidjeli smo da te je Đurđa mazila po koljenu, je li ostalo samo na koljenu ili...?
Da, ostalo je samo na koljenu, hahaha.

7.) Činjenica je da se starije žene lože na tebe kao dabar na meka drva. Evo, čak ti ni vremešna Đu nije odoljela. Možeš li nam reći koja je tajna?
A dobro, ja i Đurđa smo se malo zezali pošto je ona moja Slavonka. A tajna, ne znam, a većinom mladost, pa starije žene vraćam u mlade dane, hahaha.

8.) Jesi li pojeo čokoladne slovenske joške ili ih još čuvaš za uspomenu?
Uuu joške će mi biti vječna uspomena, hahaha.

9.) U kakvom si sada odnosu sa Silvijom?
Ja i Silvija smo u jako dobrom odnosu, može se reći kao brat i sestra.

10.) Je li vam Tatek ponudio posao nakon emisije "Tražimo nadničara", ovaj, "Ljubav je na selu"?
Nije, nitko nije bio zadovoljio njegove uvjete.

11.) Je li Marina bolja u krevetu ili ipak bolje miksa?
Ne znam kakva je Marina u krevetu pošto nisam imao ništa s njom, al znam da dobro miksa i da će uspjeti u tome.

12.) Jesi li bio malo razočaran što je Tatek bacio oko na Ivana, a ne na tebe?
Nee nisam, svatko ima pravo izbora.


- Vaše Meow, Zverka i Mica Kuharica - 

1 komentar: