srijeda, 8. svibnja 2013.

Kolač od jagoda, jogurta i maka

Danas vam donosim recept koji sam pronašla na nekom blogu  i to davno, nažalost ne sjećam se imena bloga, ali imao je savršene recepte od kojih sam mnoge isprobala i spremila u svoju bilježnicu s receptima.

Inače imam neki čudni crush i fetiš na bilježnice i knjižice s receptima, tj imam ih nekolicinu, i nikako se ne mogu prisiliti da sve recepte zapisujem u samo jednu.
Otprilike to je  isti onaj tužni osjećaj kao kad se trebam riješiti cipela koje stvarno više nisu za nošenje, pokušavam ali ne ide, pa završe duboko sakrivene u ormaru.
Ili jedne u koferu,a druge dvoje u ormaru lošije polovice pažljivo skrivene iza zimskih jakni, pa ih sve troje ta lošija polovica otkrije prilikom spremanja na put i baci ih bez mog znanja.
Put je skoro bio otkazan, bila sam bijesna i tužna, on je bio ljut zbog starih cipela kraj skupog kaputa , ali ipak prodala sam neku tugaljivu priču kako ih nisam sakrila već samo privremeno tamo odložila dok ne smislim kako da ih popravim jer osim što sam smrtno zaljubljena u njih ja sam nadasve i ekonomična i štedljiva žena.
Yeah righ.
Upalilo je, bilo mu je strašno žao pa mi je isti dan kupio dugo željene cipele i torbicu uz iste.
Nije važno što sam si samo par dana ranije kupila nove cipele.

Od viška glava ne boli.

Ista je stvar i sa tim bilježnicama za recepte.
Ne mogu se riješiti niti jedne, a najgore mi je kad trebam neki recept pa u tim kupusarama kojih imam 6 ne mogu naći..mislim, mogu, ali mi treba vremena.
Recepte zapisujem pažljivo ali imam milijune isječaka iz novina i iškrabanih papirića koji još čekaju selekciju da li mogu biti upisani u tim svetim knjigama koje iz tog razloga zovem kupusare.

Nedavno sam kupila još jednu prekrasnu malu bilježnicu, u nju ću upisivati samo slatke recepte i to one najdraže..




Inače, ja uživam zapisivati recepte, kao što vidite iz priloženog obožavam i ukrašavati te stranice i to mi je poseban gušt, sjesti na balkon, uz kavu i dobar kolač i uživati zapisujući recepte i ukrašavajući te bilježnice.
Znam, nije baš normalno, ali svaka budala ima svoje veselje, jel.









Nego, vratimo se mi na kolač, ovaj kolač volim jer je brz, jako jednostavan, namirnice za njega uvijek imam doma, a osim s jagodama savršen je i sa višnjama, trešnjama...
I da, bolji je nakon što prenoći ili odstoji par sati, jer postane baš sočan.
Ja ga uglavnom pečem u okruglom kalupu, ali lijepo izgleda i kad je tanji tj kad je pečen u običnom plehu.


                                              Kolač od jagoda, jogurta i maka


Sastojci:

3 jaja
6 žlica šećera
1 vanilin šećer
1 jogurt
1/2 čaše (od jogurta) ulja ili otopljenog maslaca
2 čaše glatkog brašna
1 prašak za pecivo
naribana korica limuna

+
oko 500 gr jagoda
100 gr maka
2 vanilin šećera

(voće i mak slobodno možete staviti i manje, ovisi koliko voća i maka želite u kolaču, koliko god stavili dobro je  :D  )

Jagode oprati, prepoloviti te pomiješati s makom i vanilin šećerom.

Jaja istući pjenasto s šećerom i vanilin šećerom.
Dodati jogurt i ulje te lagano miješati, dodati brašno pomiješano s praškom za pecivo i dobro promiješati.
Na kraju umiješati limunovu koricu.

Smjesu izliti u kalup premazan maslacem, voće utisnuti u smjesu i staviti peći u prethodno zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva.
Peći oko 30 minuta.
Kad se ohladi kolač posuti šećerom u prahu.










                                                                       Dobar tek!
                                                                     Mica kuharica

4 komentara:

  1. Super izgleda! :s <3

    Lani sam taj od jogurta pekla s makom, ali jednu turu s breskavama, drugu s trešnjama. Isprobat ću i ovaj tvoj. <3

    (Maja)

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo ga! :) http://cook-and-play.blogspot.com/2012/06/kolac-od-jogurta-s-tresnjama-i-makom.html
    Tvoj odlično izgleda, svidja mi se oblik torte i kombinacija s jagodama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja isto imam fetiš na ovakve bilježnice, notese, naljepnice, čeznem za danima kad su se slala mirisna pisma u svim mogućim verzijama, uvijek kupim nešto slično, posebno, pa se razveselim, ali u zadnje vrijeme mi kćer sve pokupi prije nego krenem zapisivati. Krasan recept, morat ću oralno zavoljeti makove. Koji su mi inače predivni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Eto, nisam jedina :)))
    Moja teka sa receptima je također puna šarenih naljepnica. Mojoj kćerki povremeno služi kao slikovnica.
    Nisam još kombinirala jagode sa makom, ali samo zato jer mi nije palo na pamet. Sigurno je jako fino. Uvjeriti ću se na proljeće.

    OdgovoriIzbriši