utorak, 11. studenoga 2014.

Apivita Lip Care balzam za usne s propolisom



Otkad sam otkrila parabene, parafine i druge -bene i -ine, opsjednuta sam time da što više preparativne kozmetike koju kupujem ima dobre sastojke, bez puj puj stvari poput parabena, silikona i mineralnih ulja (takav sastav ima, recimo, hvaljeni Labello od kojeg bježim kao vrag od tamjana) te sa što više prirodnih i, po mogućnosti, organskih sastojaka.

Naravno, nekad to nije moguće i/ili mi novčanik to ne dopušta, ali za neke mi stvari nije žao dati koju kunu više (poput L'Occitane karite kreme za ruke i Nuxe Huile Prodigieuse suhog ulja), pogotovo ako djeluje. Ipak, naravno, u granicama normale jer nemam ispred kuće posađeno drvo s novcima niti sam kćer tajkuna. ;)

Lani sam otkrila odličan balzam za usne - Cicaplast od La Roche Posaya, kojim sam stvarno bila zadovoljna više nego bilo kojim balzamom dotad. Međutim, negdje sam ga zametnula i prije nego sam stigla kupiti novi, našla sam se u Mulleru i za oko mi je zapeo ovaj Apivitin balzam koji je koštao oko 55 kuna, pa sam rekla "hajde da i to vidimo". Čula sam puno pohvala na račun njihove kozmetike, a kad sam vidjela sastojke, pomislila sam da balzam nikako ne može biti loš.




Delmerion je uvoznik Apivita proizvoda za Hrvatsku i na njihovim sam stranicama pronašla ovaj opis Apivitinih balzama:

"APIVITA prirodna kozmetika i njezini lip care proizvodi s medom, propolisom, pčelinjim voskom i organskim karité maslacem hidratiziraju, štite i obnavljaju osjetljivu kožu usana. Jedinstveni su sa 100% prirodnom bazom i do 100% prirodnim sastojcima."





Za balzam koji sam ja kupila pak stoji ovaj opis:

"Obnavlja ispucale usne  vitaminom A, a-bisabololom i uljem avokada. Maslinovo ulje, pčelinji vosak, ulje balzama, kakao maslac, karité maslac, ulje avokada, ricinusovo ulje i eterično ulje geranija hidratiziraju i omekšavaju usne. Propolis i ulje balzama pomažu kod zaštite od štetnih utjecaja iz okoliša te sprječavaju iritacije. Idealan za suhe i ispucale usne."





SASTOJCI: propolis, pčelinji vosak, maslinovo ulje, kakao maslac, karité maslac, ulje avokada, ulje ricinusa, vitamin A i eterično ulje geranija


NE SADRŽI: parabene, silikone i mineralna ulja






ŠTO MI SE SVIĐA?



- sastojci: teško je nadmašiti ovako dobar sastav, bez ičega što bi moglo biti štetno

- miris: inače ne volim miris voska i maslinovog ulja u kozmetici, ali ovdje je miris slab, a i sam po sebi nije neugodan

- hidratacija: imam osjećaj da dobro nahrani usne, bilo po danu, bilo da ga stavim prije spavanja, bilo da ga stavim tijekom dana

- može se koristiti ispod ruža za usne, kao i ispod sjajila jer je proziran i nakon nanošenja ostaje na usnama u tankom sloju

- lako nanošenje, nije prevoskast i tvrd (kao stick od 100% kakao maslaca koji sam svojevremeno naručila s iHerba)





ŠTO MI SE NE SVIĐA?


- prebrzo se "topi": prilično se brzo i lako nanosi  što je plus u zimskom periodu, no to bi mogao biti problem ljeti u proljeće i ljeti - već vidim kako ispada na pod iz pakiranja, sav otopljen i mljeckav, kao kugla sladoleda sa sladoleda trogodišnjaka (mislim da bih cvilila kao trogodišnjak da mi se to dogodi)

- pakiranje: crno-smeđe, klasično, princip Labella, no djeluje veoma jeftino, klimavo i krhko, samo čekam kad će se raspasti (ako Labello i Balea balzami mogu koštati oko 15 kuna i imati solidno pakiranje, trebala bi moći i Apivita za 55 kuna)

- relativno brzo "nestaje" s usana, pa ga moram često nanositi (ode 55 kuna pa-pa brzo, brzo)





PRESUDA


Zbog zbilja dobrih sastojaka mi nije žao što sam isprobala ovaj balzam, ali zbog njegovih minusa ću dobro razmisliti hoću li ga ponovno kupiti (zimi možda, ljeti sigurno ne). Vjerojatno neću, već ću se vratiti svom dosad omiljenom LRP Cicaplastu, koji je jeftiniji, praktičniji te ima daleko čvršće pakiranje i nešto bolju teksturu iako su mu sastojci malo manje super.

Ipak, voljela bih isprobati druge Apivita proizvode jer sam čula puno pohvala, no zasad ostajem pri ovom balzamu jer su mi ostali proizvodi uglavnom ipak zasad malo financijski nedostižni (osim ako naletim na njih na forumskoj prodaji, gdje kupujem većinu malo skupljih stvari, po povoljnijim cijenama).


Balzam na usnama




Jeste li isprobali ovaj ili neki drugi Apivita balzam? Imate li za preporučiti neki balzam s dobrim sastojcima?


- Meow - 

1 komentar:

  1. ja upravo imam cicaplast na ustima jer me centralno sasušilo. :/
    ali trenutno najdraži balzami su mi Korres, oni ti imaju super sastav, ali se prodaju u samo nekim Mullerima. na Trgu u ZG ih ima sigurno, samo ne znam cijenu. vani su cca 7-8 eura.

    OdgovoriIzbriši