ponedjeljak, 28. listopada 2013.

Moja pita od jabuka i oraha

Dragi moji, znam, nije me bilo dugo.
Tu sam, ali imala sam tehničkih problema s objavljivanjem recepata i nadam se, o kako se usrdno nadam, da je tomu došao kraj!

                                                                           Izvor
                                    

Dužna sam vam nekoliko recepata, pa u ovom postu neću duljiti uopće nego odmah startamo s jednom divnom pitom!






Za početak jeseni darujem vam svoj recept za pitu od  jabuka i oraha.
Pita je divna, mirisna i puna okusa, lagano karamelizirana te jednostavna u sastojcima i pripremi, tako da se i oni manje vješti u kuhinji ne moraju bojati neuspjeha.
Vaše je samo da odvojite malo vremena i osigurate i pripremite si najbolje domaće sastojke tj domaće jabuke, orahe, marmeladu, maslac i jaja, kako bi jesen zamirisala na najbolji mogući način u vašem domu.

I još jedan važan savjet, najbolje je da ovu pitu ispečete navečer kako bi do jutra omekšala potpuno, znači ova pita mora odstajati bar nekoliko sati prije posluživanja, a moj vam je savjet da ju ispečete navečer, bar ja tako radim :D .


Želim vam ugodnu, mirisnu, kestenjastu, toplo kišovitu jesen uz puno druženja s dragim ljudima uz pite od jabuka, poneki i ne predugi prolom oblaka, toplu čokoladu i nešto bar malo magle i cimeta.





                                                                                                 



MOJA PITA OD JABUKA I ORAHA



Sastojci

Tijesto:

200 gr brašna
125 gr maslaca
100 gr kiselog vrhnja
70 gr šećera
prstohvat soli


Nadjev:

100gr grubo mljevenih oraha
+ 50 gr grubo nasjeckanih oraha
150-200 gr marmelade po izboru ( ja koristim skoro uvijek drugu vrstu, ovisi koju imam pri ruci, ali najdraža mi je kombinacija marmelade od marelice i šipka  ili samo marelica)

oko 800 gr jabuka
50 gr maslaca
40 gr smeđeg šećera
cimet u prahu

Priprema:

Za pripremu tijesta potrebno je u posudu prosijati brašno, dodati hladni maslac narezan na tanke listiće, šećer, kiselo vrhnje i sol,te rukama što brže umijesiti čvrsto tijesto.
Tijesto umotati u foliju i ostaviti u hladnjku oko 1h.

Pećnicu zagrijte na 200 stupnjeva, kalup (26-28cm) premažite maslacem, tijesto razvaljajte i njime obložite kalup. Tijesto na nekoliko mjesta probodite vilicom.
Tijesto pecite oko 15 minuta na 180 stupnjeva.


Dok se tijesto peče narežite jabuke tako što ih razrežete na četvrtine, a potom na tanke(ne pretanke!) ploške a zatim pripremite i nadjev tj na laganoj vatri zagrijte marmeladu u koju potom umiješajte orahe te dobrom sjedinite smjesu.

Tijesto izvadite iz pećnice i premažite pripremljenim nadjevom od marmelade i oraha a zatim na nadjev gusto posložite narezane kriške jabuka.

Maslac rastopite te njime premažite jabuke a zatim ih pospite smeđim šećerom, nasjeckanim orasima i cimetom u prahu.
Pitu pecite još oko 25-30 minuta na 180 stupnjeva.




                                                                                                     Dobar tek!
                                                                                                 Mica Kuharica







4 komentara:

  1. Odličan recept! I da, inače je sve s marmeladom od marelica bolje, a kad se maže marmeladom odozgo, onda se to zove "aprikotiranje". Tako kaže Dr. Oetker. A on je moj najdraži doktor! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha Lenka, baš si me nasmijala, onda idemo kod istog doktora :D A i ovo aprikotiranje zvuči tako doktorski, nisam znala za taj proces, a primjenjujem ga tako često, čak aprikotiram i kruh s maslacem :D

      Izbriši
  2. Upravo se pita hladi i bit ce spremna za sutra.. Hvala na odlicnom i jednostavnom receptu, divno mirisi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tek sada vidim ovaj komentar..nadam se da vam se pita dopala :) Mica Kuharica

      Izbriši