četvrtak, 26. veljače 2015.

Swatch watch: ruževi za usne

Pripremila sam vam jedan kratki pregled swatcheva ruževa - 12 komada iz moje bogate kolekcije (hrčak mode on). Zaljubljena sam u kozmetiku i imam je jaaako puno. Kod kupovine nove dekorative, swatchevi su mi jako bitni, stoga sam odlučila napisati nekoliko kratkih postova samo sa swatchevima.



Slijeva nadesno:

1. Maybelline Color Sensational - Mystic Mauve (kremast)
2. L'Oreal Color Riche Serum - Radiant Rose (kremast)
3. Wet'n'Wild - 24 Carrot Gold (polumat)
4. Wet'n'Wild - Just Peachy (polumat)
5. Wet'n'Wild MegaLast - Sugar Plum Fairy (polumat)
6. Wet'n'Wild MegaLast - Cherry Bomb (polumat)


Blic, unutra

Prirodno svjetlo, vani

Prirodno svjetlo, vani



Slijeva nadesno:

1. Illamasqua - Sangers (polumat)
2. Illamasqua - Growl (polumat)
3. Golden Rose Velvet Matte - 13 (mat)
4. Kryolan - LCP650 (mat)
5. Stila - Beso (kremast kod nanošenja, ali mat)
6. Sleek Matte Me - Rioja Red (mat, dosta isušuje usne, najpostojaniji ruž koji sam ikad probala)

Blic, unutra

Prirodno svjetlo, vani

Prirodno svjetlo, vani




Jeste li isprobale neke od ovih ruževa? Koji vam se najviše sviđa? Sviđa li vam se ovaj tip postova?

- Meow - 

4 komentara:

  1. Ovaj Wet'n'Wild - 24 Carrot Gold (polumat)-AJME. Jel ima njega u Hr (pa nikad ga nisam vidjela O.O)? Kakv je na usnama, izdržljivost, je li ova kričava boja realna, sveee me zanima, divan je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobila sam ga prije par dana od prijateljice, pa sam je pitala gdje ga je nabavila. Kaže da ga u Hrvatskoj nema, naručila ga je preko eBay stranice od beautyjointa. Evo našla sam i link: http://www.ebay.com/itm/WET-N-WILD-Mega-Last-Matte-Lip-Cover-24-Carrot-Gold-/131009287594

      Njen dojam: "užasno je kredast i suh, izdržljivost osrednja".
      Moj dojam: "kremast, lijepo se i lagano nanosi, izdržljivost osrednja".

      A radi se o istom ružu, dakle njenom koji je poklonila meni. Tako da ćeš morati sama probati jer očito je svakom druačije.

      Kričava boja je itekako realna, baš je jako narančast, idealan za ljeto. Uskoro ću ti staviti svoj swatch na usnama (sad sam fotkala s blicom).

      Meow

      Izbriši
    2. Evo link na swatch na mojim usnama http://oi58.tinypic.com/27yv3vc.jpg

      Izbriši
  2. Predivan je! Hvala ti na swatchu :)

    Šteta što ga nema kod nas, tako da ću prvo sačekati Essence-ov novi iz limitirane Love and Sound kolekcije koji bi trebao biti narančast ali još nema swatcheva nigdje. Nadam se da će biti ultra kričav kao ovaj :D

    OdgovoriIzbriši