utorak, 14. listopada 2014.

Modni (s)hit, vol. 1

Dragi naši, evo nas opet sa starom/novom temom, uvijek aktualnoj i ovaj put izdvojenoj u posebnu rubriku, Modni (s)hit, u kojoj ćemo komentirati modne promašaje selebritija.

Pa krenimo:


Hayden Panettiere

                                                                         Izvor


Zverka: Izraz lica na fotografiji savršeno odgovara outfitu.

Meow: Ok, u vezi si s frajerom iz Ukrajine, no to ne znači da moraš izgledati kao Josip Katalenić u moderniziranoj verziji ukrajinske narodne nošnje.


3.14 Čić: Meni nikako nije jasno što je ovo na njoj. Ovakvu kragnu (ma koliko ona popularna bila zadnjih previše godina) sam zadnji put nosila u drugom osnovne jer je taj dan bilo fotografiranje učenika u školi. I nek mi netko objasni jesu li to nekakve sijamske ptice na ovom printu ili se to Rorschachova mrlja igra s mojim očima. Doduše, uspjela je uskladiti ove narančaste trake s bojom pudera žene u pozadini.


Mica Kuharica:  Što je ovo pobogu, ova izgleda kao arijevska verzija Kim Jong un-a.








Severina


3.14 Čić: Seve je još jednom pokazala da je svestrana žena - u ovom izdanju može na sve strane. Glava i šake mogu na skijanje, s haljinom boje pustinjske maskirne odjeće može na front u Irak, a s ovim ogrtačem, izrađenim pomno negdje u šumama Lothloriena, može u Mordor. Ako je štitio Froda i Sama od pogleda Saurona, i nju će.



Mica  Kuharica:   Hrabrost je maskirati se se u superheroja koji krade lijekove iz Vrapča i ostalih ustanova, pa njima hrani svoje jednoroge. A i sebe. Ako me razumijete.



Meow: Ljetos je njeno lice i ime bilo na Ledovom sladoledu, a sad je otišla korak dalje i odjenula se u hibrid kondoma i vafla. Zašto Seve, zašto?!



Zverka: Bez kapice, naočala, plašta i "haljine", ovo bi bila super kombinacija.






Amber Rose

                                                                               Izvor


Meow: Netko je izjavu "manje je više" shvatio predoslovno. Amber "Lusterka" Rose.


Mica Kuharica: A za moj večerašnji izgled pobrinila se Željezara Sisak.


Zverka: A vađejđej je zaboravila?




3.14 Čić: Amber vjerojatno pokušava dobiti ulogu u nekakvoj modernističkoj ekranizaciji Andersenove "Car je gol" bajke. Od nakita nosi jednu od najvećih svjetskih ogrlica i dnevni uložak.



Nenad Korkut




Zverka: Već ga čujem kako komentira ovaj modni izblj... ovaj, kombinaciju. (Probajte naći mali Korkut glasić u sebi dok ovo čitate) Na sebi imam dolćegabana tenisice boje lososa u praskozorje koje razbijaju monotoniju ove crno bijele kombinacije


3.14 Čić: Ako se otarasi šala i crvenih tenisica, može postati Sevkin sidekick u pohodu na Mordor. Tamo nek u vulkansko grotlo bace ovaj njegov prsten i tenisice, sve što je na Hayden osim ajde tajica, Severininu krpu, pardon, haljinu, Amberin dnevni uložak i još neke stvarčice koje vas očekuju malo niže u postu.



Meow: Prva asocijacija - vrtni patuljak obrastao mahovinom. Druga asocijacija - vrtni patuljak obrastao mahovinom. N-ta asocijacija - vrtni patuljak obrastao mahovinom.



Mica Kuharica: Kao da je Žak prerastao hlače i poklonio ih svojem mlađem braci Nenadu, koji ih je upario sa košuljom i cipelama iz bugarskog Crvenog križa  te djedovim sakoićem. Bitno da se za depilaciju obrva ima para, jel.





Nina Badrić

                                           


Mica Kuharica: Kao antička boginja očaja.
Haljina i nije toliko loša koliko taj patnički i isprani mejk ap & kosa, te držanje smrznute lignje, opusti se ženo, čak sam i ja bolje ispala na fotki za vozačku. Strava.


Zverka: Onaj osjećaj kad se pevaljke obuku bolje od tebe.


Meow: Kužim da je kriza, ali nije valjda baš tolika da moraš izaći omotana u plahtu sa sniženja i opasana remenom koji je djed Mile koristio još dok je bio u JNA?


3.14 Čić: Prije negoli je stala pred fotoaparate, prijateljski je zagrlila Edwarda Škarorukog.






Kate Moss

                                                                                     


Meow: Stara luda tetka iz Dojčlanda. Uz taj plišani plašt, izborano čelo i područje ispod očiju, sjenilo naneseno partfišem, highlighter nanesen preko cijelog lica uz dodatak svinjske masti i razmrljan ruž, samo joj još fali 10 mačaka pored nje. Lijepo su joj govorili da će droge ostaviti posljedice, ali ne - nije im vjerovala.


3.14 Čić: Ovaj izraz na licu govori: "Upravo sam u sebe unijela sve ilegalno ikad igdje i boli me đon što sam ukrala plašt Pepeljuginoj vilinskoj kumi. Bibibdi-bobidi-bu!"



Mica Kuharica: Divno! Obožavam kad su žene praktične pa i od tetkinog zastora iz dnevnog boravka uspiju da sašiju haljinu koju savršeno kombiniraju sa mejkapom Dinastija/Santa Barbara stajla..jedino mi nisu jasne ove makarone što joj vise sa glave do ušiju.
Ne pristaju nikako uz onu ogromnu sarmu na glavi.

Zverka: Jedino što nedostaje na ovoj fotografiji su dvije simetrične kovrčice koje idu u paru sa sarmom i spremna je za 50-ogodišnjicu mature.


Mariah Carey


3.14 Čić: Zašto joj nitko nije rekao na putu od wc-a do bine da je cijeli toalet papir joj se zakačio za gaće (boje Amberinog dnevnog uloška) i po putu se razmotao i sad tako nespretno visi? Trebala bi ugledati se na Ninu i prije svakog nastupa se zagrliti s Edwardom, za svaki slučaj.


Mica Kuharica: Idemo raja, svi u jedan glas, harmonika opleti, pa kaže :

Ispred kuce skupa kola
Sve sto imas delimo na pola
Za tebe se Bogu molim
I tvoja ce majka da me voli
Bela ciganka , tebi bicu ja
Kostacu te ali , nikada ne zali
Bela ciganka , tebi bicu ja
I zavidece svi sto volimo se mi
Hocu svuda da me vodis
Da me cuvas da me volis
Hocu da me pokazujes svima
Od Pariza do Beca i Rima
Shit, zamjenila sam jednu divu drugom, na prvi pogled mi se učinilo da je ovo Indira Radić na nastupu u Donjoj Maoči na borbi bikova.
                                                                            Izvor



Zverka: Mico, mene je asocirala na našu Indiru iz Colonije. Ona također ima jak but i voli pozu "pišam stojećki po prvim redovima".


Meow: Ženstvena i graciozna kao drvosječa-transvestit u mjuziklu "Drvo je prvo". Seke iz "Ruže vjetrova" bi se posramila pred njenim stylingom.



Koji je vaš omiljeni modni (s)hit iz ovog posta? Imate li vi neki dobar (s)hit na koji ste naletjeli, a da smo ga mi propustile?


- Vaše Grumpy Čke - 

2 komentara:

  1. Jao komadi, uljepšali ste mi jutro. Imam samo jednu zamjerku - dajte malo više postova.

    OdgovoriIzbriši
  2. Puno ti hvala na predivnom komentaru, ti si nama uljepšala dan. :*

    Trudimo se i imamo svašta u pripremi ;)

    OdgovoriIzbriši